Ben de gerinirdim, gerinmeden kaynaklı bir sorun olmamıştı şimdiye kadar, şimdi de istemsiz bacaklarımı kasıp geriniyorum. Bence istemsiz ve hemen fark edip düzeltilen durumdan çok ciddi vakalar çıkmaz Allah ın izniyle, ama doktor tabii gerinmek, uzanmak filan yasak dedi. Bunlara uyanıkken dikkat etmek çok daha önemli.