Babycevik_mom Şuan 6 haftalık gebeliğim var vajinadan gelen herhangi bir kanama yok ama kese arkasında az miktarda bir kanama görüldü daha önce başına gelen var mı lütfen dua eder misiniz
gzdegk Aynı durum bende de olmuştu adetime iki gün kala olmuştu hatta progestan başlamıştık sonra geçti tamamen şuan 6+4 üm ve yine kahve tonlarda kanama gibi değilde akıntı gibi geliyor doktorum problem yok kokrma dedi yani ilk kanamalar bazen açıklanamıyor kendilipinden geçebiliyor ya da progestan takviyesiyle içini fetah tut her şey olacağına varır sonuçta benimde başıma geldi çok stres yaptım ama şuan kabullendim ve hayatıma devam ediyorum eğer kese sağlıklıysa mücadele edip devam ediyor sağlıksızsa bir şekilde tutunamıyor ve gidiyor.
gzdegk Kanamaların çoğunluğu zaten kese etrafında oluyor normal yani farklı bir yerde olmasını bekleyemeyiz çünkü kese orda.
Kediler Endişe etmeyin bir sıkıntı yoktur inşallah. Benim de o haftalarda 2 büyük kanlı pıhtı şeklinde akıntım olmuştu, doktorum normal karşılamıştı. Şimdi 18. haftadayım, bir sıkıntım yok çok şükür.