Asliss o haftalarda genelde alttan muayene ile görünüyor kese belki alttan muayene etmek istememiştir. Kalp atışı da yaklaşık 7. Haftada duyulmaya başlıyor. O yüzden hem keseyi, hem bebeği, hem de kalp atışını net görebilmek için 7. Haftanızda çağırmış olabilir. Inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız 🙏🌸