adn111 Kızlar eşime kaşar al demiştim bebeğe kilo aldırır diye ama eşim yanlışlıkla tost peyniri almış sizce bu yarar mı
Minigininannesi adn111 ikisi aynı şey değil hatta tost peyniri pek besleyici degil daha düşük kalsiyum protein oranı. Onu eşinize tost yapın siz kaşar peyniri aldırın tekrar
Busimss adn111 almış artık sonuçta zararı olmaz. Bitirdikten sonra kaşar alırsınız bir sorun değil bence.
Bkmcnkr adn111 içerikleri farklı ama cok sorun edilecek birşey değil. Kısa sürede tüketiliyor zaten bitsin birdahakine kaşar alırsınız ☺️
adn111 Minigininannesi ben tost yapıp tüketiyorum kaşar peynirinide sade mi yemek gerekiyor acaba besin değeri değişir mi ki
Selamcanim Honeymom17 ya çok tatlısın jsjsjs. Tost peyniri çoğu peynirin eritilmesi sonucu yapılıyor diye duydum. Kaşar ile alakası yok maalesef.
adn111 Busimss ben de öyle düşündüm sonuçta peynir çeşitleri de kilo aldırır ama bir yerde okumuştum tost peynirler sağlıklı değil artık peynirlerden yapılıyor diye o zamandan beri aklımda kalmış
Minigininannesi adn111 ben kahvaltı da yiyordum arada canım isterse dilimleyip öyle yiyordum kızım 3.400dogmustu
adn111 Bkmcnkr o da doğru biz çok tost yeriz ve çabuk biter bizim evde o yüzden Bi dahakine kendim alicam😅
Honeymom17 Bkmcnkr kiz ben en buyugunu aldim ya doguma kadar yerim diye😅😅😅 8aydir a101de AHIR peynirle beslemisim cocugu bide burda post aciyorum kilosu dusuk.diye gidim en pahalisindan kasar alim🤣
arirangg adn111 Kaşar peyniri gibi sağlıklı ve besleyici olmadığını söylüyor doktorlar. Bence kendin için kaşar al
Aayssee1323 Honeymom17 ahaha çok güldüm size çook 😀😀 Tost peyniri bir sürü peynirin kalmışlarından yapılıyor maalesef 🥹Lütfen herkes mümkünse iyi bir marka kaşar peyniri alın 🙂
hayalperest2310 adn111 şöyle birşey fatkettim son ayda hurma yiye bebeğim bildiğin aşırı kilo aldı çünkü pek diğer yiyecekleri vs önemsemedim yemedim de şaşırdım kaldım bir haftada 600 gram alınır mı almış haftam da ilerledi 40+2 gelen giden yok
Rmysarft adn111 tost peyniri artan peynirlerle yapılan bi peynir peynir bile denemez tüketmemenizi öneririm