Gulii Esraaybars benim tuvalet sıkıntım şuan yok ama yine de hasta bezi kullanmayı düşünüyorum onun için. 37de sıkıntı sırt ağrısı olur büyük ihtimal 39dakine nasıl giricem bilemiyorum