Bence folbiol kullanmayın onun değeri yüksek ileri de sıkıntı olabiliyor deniyor yarım vermesinin sebebi de budur hepsini yüklemek istememiştir ama devletin ödediği tek folik asit ilaçta bu diğerlerini kendin alıyorsun bende ilk onu kullanıyordum araştırınca sağlıklı olmadığını öğrendim hemen folidoceye geçtim size de arastirmanizi oneririm