37+3 olduk bugün itibari ile 2 gebeliğim bu gebeliğim biraz sıkıntılı geçti sanırım 👀 28 haftamda sancım çıktı bol istirahat ettim em sonra 35 haftalıktım afedersiniz kusma isal ile birlikte devlet hastanesi acile gittim direk alttan muayene ettiler açılmam olduğunu sancım olduğunu doğum başladığını söylediler tabi o sırada ben kendi doktoruma gelmiştim 😂 kendi doktorum ise 2 gebelikte açılma olmasının normal olduğunu fakat sancım olduğu için nidicad hap verdi o gece 20 dk ara ile nerden baksanız 5-6 adet içtim sancım geçti fakat sık sık gelen bir kahve rengi akıntım ve sarı akıntım var dün doktora gittim sancım yokmuş dedi Nst resmini atacağım ilk yoruma evde hurma yiyorum bol squat yapıyorum bebek kanalda şuan genital bölgemdede hissediyorum bu çocuk adam ne zaman doğacak 🤗🤗