Dbebek12 Tusse18 valla ben sen kadarken gittim işte 4+6 idi çok minik kese var gibi dedi varla yok arası dedi hatta sayfamda paylaştım keseyi canım bakabilirsin birde takip edelim dedi bilemiyorum cuma tekrar gel dedi yazarım sana o zaman
Tusse18 Dbebek12 bende cumartesi kan vericem Salı kontrole gidicem sanırım beni geç döllenme oldu sat a göre küçük olacak
Asyos34 Tusse18 6 7 8 başlıyor bazen hiç bişeyde yaşamayabılırsın bulantıdan kafanıda kaldırmayabılırsın
Elitopatra25 Tusse18 o haftada normal ama 5.haftaya girince çok uyukum geliyordu sürekli uyumak istiyodum ama bu hafta normal olmamasi şimdi 9haftaligim mesela her gün ksuuyorum 6.haftamda başladı hala devam ediyor
buusur Belirtiler kişiye özgüdür herkeste aynı seyretmez içiniz rahat olsun 😊 ben 4+6 da keseyi görmüştüm sürekli uyumak istiyordum ve kasık ağrılarım vardı şimdi 6+5’iz ara ara mide bulantısı var mesela ama hiç bulantı yaşamayan da var