Kızlar merhaba 5 gün önce sezeryanla doğum yaptım ilk 3 gün süt gelmediği için bebeğime biberon ile mama vermek zorunda kaldık dün biraz süt gelmeye başladı ama bebek tutmuyor emmiyor göğüslerim çok sertleşti taş gibi oldu sağım yapıyorum az geliyor ne yapabilirim