Bugün randevu almıştım kalp atışını görecektik ama düşükten sonra parça kalmış mı diye baktırmaya gideceğim. Neye niyet neye kısmet işte. Düşüğümdeki o et parçasını aklımdan çıkaramıyorum. 3 gün oldu hala kanamam var. Ağrım var. Nasıl toparlanıcam. Bir kızım var şükürler olsun ama teselli olup aşamıyorum neden bilmiyorum