Canım benim ben 4 yıldır hamile kalamiyordum ben ilk 2 kere çatlatıci iğne ile denedim olmadı 2 kere aşılama denedim olmadı doktor aşılamaya vereceğin parayı tüp bebek tedavisine ayır dedi ilk denemede tutu galiba biraz nasip işi aşılama aşamasındayken bende çok üzülürdüm tutmadı olmicak diye ama tüp bebeğe giderken dedim ki allahım inşallah emeklerimi boşa çıkarmazsın hayırlısı ise olsun diye çok dua etim sende üzülme inşallah seninde olur