Merhaba arkadaşlar İstanbul’da çalışan bir anne adayıyım 7 aylık hamileyim. Toplu taşımayla gidip geliyorum ve metroda kimse yer vermiyor. Ben de yer istemeye çekiniyorum. Gece kramp giriyor bacaklarıma yorgun oluyorum eve vardığımda 1 saat gidiş 1 saat dönüş. Ne yapmalıyım? Ofis işi çalışıyorum sabah 9 akşam 17.30