sevcanbyhtn yenibirannis 2. Trimesterdan merhaba cnm 🙃 bitmeyen bulantilardan bikmis usanmis durumdayim 15. Haftayim benimde görüş günüm haftaya insallah
yenibirannis sevcanbyhtn bende ilk aylarda oldu tekrar geri gelirmi bilmiyorum 🤭 gelirsede bebisimin canı saolsun🤗
cevriye35_ yenibirannis Evet canım 11+5te kız bence bu bebek dedi değişeceğini sanmiyorum dedi insAllah degismez bir oğlum var 🥰
Tugraseda Gulcan0511- yok yaa geçen hafta ağız ucuyla bişe söyledi ama netleştirmek adına 10 gün sonra gel dedi. 3 nisanda gitmeye karar verdim. Bi oğlum var rabbimden sağlıkla hayırla birde kız istedim bakalım 🥹
Gulcan0511- Tugraseda bizede 12 de bı tahmınde bulundu ama net solemedı 15 nisana kadar beklıcem iyicw kesınlessın hem kontrolumuz var benımde bı kızım var bakalım hayırlısını dılıorum 🤭
elifserra00 12+2 olduk. Yavaş yavaş yorgunluktan bulantıdan kurtuluyoruz şükür. Dr umuz 10+5 de erkek dedi benim çocuklarım biraz fazla çabuk gelişiyor hemen gösteriyor 😅 yanılma olmadıysa ikinci oğlum geliyor inşallah 🫶🏻
AnnesininDefosu Beyzabasyigitt Hayır henüz belli değil haftaya randevumuz var bakalım o zaman dokturumuz bişey diyecek mi sizin belli mi ?