Esracim erken doğum yaptığımda tabi bebeğin kilosu çok azdı ama o kemik ayrılması hissini ve belden vuran sancıların düzenli oluşunu cok iyi biliyorum. Eğer pozisyon değiştirmenizle belinizdeki ağrılar geçmezse 40-20-10-5 dk da bir aralıklarla gelmeye başlarsa şiddeti artarsa doğum sancıları diyebilirsiniz. Ben şu anda 38+3 deyim öyle ağrılarım yok, oluyor düzeliyor. Bel ağrınız sırasında o noktaya sürekli biri bastırsın sıvazlasın istiyorsanız doğum yakındır diye düşünüyorum. Kabızlık probleminiz var mı bilmiyorum çok afedersiniz ama o da bebeğin ağırlığıyla birlikte ağrı yapabiliyor. Ilık bir duş alıp, eşiniz hafif masaj yapsın uyumaya çalışın. Dayanamaz gibi olursanız hastaneye gidersiniz..