Ugurlugizem Kızlar 5 haftalıgım ve 3 aksamdır gaz sıkısmam oluyo kasıklarımda sizdede oluyor mu normal mi?
ipeksfr Ugurlugizem evet çok oluyordu hemde. Hormonlardan kaynaklı. Kimyon içebilirsin birde en önemlisi ılık su. Zamanla azalıyor
Hamileanne Ugurlugizem 33 haftama girdim hala oluyor normal yani korkutma kendini canm. Her hamilenin yaşadığı birşey
Gzmdnz Off hem de ne 4 hfta 5 gunluk bnm şişkinlik dışardan Karnım sanki çok büyük gibi karın ağrısı da arada oluyo normal herhalde bnde sorcktim
Ugurlugizem Hamileanne Hamileanne canım benm inan daha yenı diye korktum kasık agrısı mı gaz sıkısması mı arada kaldım 🙄
Hamileanne Ugurlugizem özellikle ilk haftalarda çok oluyor gaz ve kasık ağrısıda oluyor bebeğin yerleşmesinden dolayı
Anakralice Benimde 8 haftalık özellikle adet tarihi yaklaştığında patlıcak gibi hissediyorum karnım resmen 6 aylık gibi oluyo çözüm bulamadım