seviksongul 8 haftalık gebeyim dün ultrasonda kalp sesi duyulmadı yapılan ölçümle 5+5 olduğu söylendi haftaya da kalp sesi duyulmazsa kürtaj olacağım söylendi sizinde başınıza böyle bir olay geldi mi acil cevap verebilir misiniz
yagizegemom seviksongul geç döllenme olmuştur başka doktora git canım hemen ne kürtajı beni 3 hafta üst üste çağırmıştı 3. Gidişimde duymuştuk çok geç duymuştuk bizde
irem1 seviksongul aynı durum benimde başıma geldi 7+3 üm normalde 6+2 görünüyor dedi kalp atışı da duyamadık. Kan da beta değerim 30 bin çıktı haftaya gidicez. Size ne dedi doktor? Gelişme var mı
Dfn_1303 seviksongul 5+5 kalp atışını duymak için çok erken en az6 7 haftalık olmalı ve kalp atışı için 9. Haftaya kadar beklenmeli. Benimde son adet tarihim 1 temmuzdu. Doktora ilk gittiğimde adet tarihine göre 7 haftalık olması gerekiyordu. Doktor bi hafta sonra gel dedi o hafta 8 haftalıktı ama ultrason da 5 haftalık görünüyordu. Kalp atışını ilk 1 eylülde duydum.
Papatya07- seviksongul benimde aynı durum başıma geldi kalp atışı zayıftı iki hafta bekledik sonra kalbi durdu kanamam yoktu ama kürtaj oldum genetik testlerinizi yaptırın
Sadeceelmas seviksongul geçmiş olsun ilk gebeliğin miydi? Benim ilki öyle olmuştu 8 haftalıktım normalde gelişmemiş kalp atışı hiç duyulmadı kürtaj olmuştum o zaman bende.
Ikioglusannesi seviksongul geç döllenme olabilirmi o zaman tarihle eş gitmiyor bende öyle oluyor 2 seferdir ama kürtaj önemli bisey başka bi doktora da git hemen kürtaj olma derim zaten bebeğim 5 haftaliksa duyamazsjnjz 7 hafta civarında duyuluyor şu an duymamış olmanız gayet normal
Ikioglusannesi Mesela benim adet tarihime göre olsa bebeğim şu an doğmuş olması gerekiyordu ama 35 haftalik hamileyim
Elos_1907 Bekim de az artıyor beta 5 haftalık kese var ama bebek yok henüz Allah kimseyi evlatla canla sağlıkla sınamasın inşallah 5 gün dış gebelik şüphesiyle hastane de yattım çok şükür fış gebelik değilmiş ama sağlıklı olup olmadığını ptesi öğrenincz