Merhaba hanımlar. 17.haftamdayım özelde doktor bebegin suyu azalmış acilden perinotolojiye giriş yap dedi. Devlet hastanesinde de aynı şeyi söylediler polikinlige yönlendirdiler. Bunun için havuc suyu harici ne yapmak gerekir veya başına gelip tecrübe eden var mı son durumlarınız nedir endişeliyim