Ben de geçen hafta karantinadaydım 24 haftalık hamileyim.Sizin gibi korkmuştum ağır da geçirdim bu süreci . Enfeksiyon hastalıkları bölümüne yönlendirmişti kulak burun boğaz doktoru hamile olduğunuz ve covid olduğunuz için görmesi gerekir dedi. D dimer testi yaptırdım. 1200 çıkmıştı değerim doktorum kan sulandırıcı iğne başladı. Hâlâ kullanıyorum bebekte bir sıkıntı yok şuanda korkmayın sizde de bir şey olmaz inşallah iyi düşünün ama mutlaka gerekli kan testlerini yaptırıp doktorunuzla görüşün bence.