Edafmo aaysegull12 ben almadım, kızım 2 aylık olmak üzere ihtiyaç da duymadım. Zaten yatırırken bir sağa bir sola yatırıyoruz. Dümdüz yatırmak riskli bi olay zaten kusması falan geldiğinde Allah korusun. O yüzden bence olmasa da olur
alya00 aaysegull12 e bebekten aldım. Bir işe yarar mı bilmiyorum ama heves işte ilk hamilelik ne görsem alıyorum