fizikcianne 5+4 haftalık hamileyim Dün çok ağladım çok sinir oldum. Bebeğime zarar vermemiştir değil mi
nermineehmedli fizikcianne inşAllah vermemişsinizdir. Ama yapmayın böyle. Allah korusun. Stres zararlı size
alya00 fizikcianne ağlamasanıza ruh halimizden hissediyorlar 🥺 ben çok mutsuz geçirdim hamileliğimin bir kısmını Allahım yavrularımızı korusun