Kızlar 40+2 haftalık hamileyim 1 saat sonra hastaneye gidicem yatış için. Hic sancim yok acilmam olmuş mudur onu bilmiyorum doktor suni sancıyı denemek istedim bebegin kilosu da hızla arttığı icin daha fazla kendi sancımi bekleyerek risk etmek istemedim. Dua edin kızlar sağlıkla kucağıma almak nasip olsun 🐣