Ebrunn_trn Riskli gebeyim eşim üstüne üstüne geliyor herşeye konuşuyor beni Altan almıyor zaten stresli yim bide herşeye konuşunca daha çok üzülüyorum ne yapqcam bilmiyorum 😭
heidihedi Ebrunn_trn karşılıklı konuşabilirsiniz yani sorununuzun cevabı eşinizde olduğunu düşünüyorum 🌸
Ebrunn_trn heidihedi konuşamıyoruz hep eleştiriyor zaten kayıpları onlan biriyim benim piakolojim bozuk diyip dolanıyor bıktım gerçekten çok konuşmasın dan bırakıp gitsem Riskli gebeyim daha çok uzulucem herşeye
Ebrunn_trn Merveincim adam dönüp özür bile dinlemiyor sonunda özür dilese anlayicam da susayım bıktım
Merveincim Ebrunn_trn insan bazen anlatmaktan yorulur anlaşılmak istemekten yorulur. Zaten karşındakinin bi çabası olsa bu kadar uğraşmazsın. Bırak birazda sessiz kal o düşünsün normalde böyle değildi bu sessizlik hayrolsun desin
Ebrunn_trn heidihedi depresyon da imiş tedavi ol diyorum yanaşmıyor ben hep kötüyüm öğretmenim ama onun gözünde cahilim anlamıyorum birşeyi
2kedi1beybi Valla bırak git ne hali varsa görsün diyemicem bende aynı durumdayım. Seni kıramayacağı Bir mesafe koymaya çalış arana. Daha az muhatap ol daha az yanında dur. Allahım hayırlısı neyse onu yaşatsın.
Ebrunn_trn 2kedi1beybi amin canm bilmiyorum artık kafam durdu bide gittiğim doktor lar yüksek riskli gebesin dikkat et diyor risklerim var çok Altan alıyorum artık yoruldum
2kedi1beybi Ebrunn_trn Allah gönlüne göre versin ne diyim hakkında hayırlısı olsun canım nasip artık 🫤