Şimdi kızlar bana kalsa bir tek anne yanı alacağım bebek odasını sonra düşüneceğim ama annem gaza getirdi çocuğun bebek odası olmasın mı diye
140 falan karyola var annem onlar olsun diyor ama acaba şimdiden işte şu montessori üstü çadır gibi olan 190lık yataklar var ya onlardan alsak olmaz mı sizce zaten onların da korkuluğu var e anne yanım da olacak
Annem biraz ters çıktı küçücük bebeğe kocaman yatak ne alaka falan diye ama hersey o kadar pahalı ki içime dert oluyor şimdi karyola alıp 2 yıl sonra başka yatak alalım çocuğa demek de istemiyorum ne bileyim nasıl yapmak gerekiyor şöyle 8 9 10 yaşına kadar yatsa 🤗hatta 11 12 falan 🙃 siz ne yaptınız karyola işini nasıl düşünüyorsunuz bu konu hakkinda