Mercandere65 Adet günüme daha var ama kendimi iyi hissetmiyordum test yaptım silik çıktı kan verdim 34 doktor olada bilir Olmayada bilir dedi eve geldim bi test daha yaptım oda silik ama belirgin bi silik acaba hamilemiyim
mervee19_ Mercandere65 bence hamilesiniz değeriniz inşallah yükselir bende adetimden iki gün geçmişti test yaptım silik çıktı kan verdiğim 68 çıktı sonra çok şükür yükseldi zaman o kadar hızlı geçiyor ki gerçekten sizde inşallah eğer istiyorsanız sağlıkla kucağınıza almak nasip olur 🤲
Edafmo Mercandere65 ben 26yla öğrenmiştim bana da öyle demişlerdi. Birkaç gün sonra tekrar kan verin takip edin yükselişi🤗
fizikcianne Mercandere65 pozitif canım. Ama sen 2 günde bir kan vererek artısı takip et. 2 günde 2 katı artması gerekir. Sağlıklı gebelik olabilmesi için
bahartun Hamilesin canım hayırlı olsun, doktor dış gebelik şüphesinden dolayı öyle söylemiş olabilir. 2-3 hafta sonra ultrasona git, o zaman kesinleşir inşâallah☺️
2kedi1beybi Silikte olsa ikinci Çizgi gebelik olmadan çıkmaz herhalde bilemedim regl tarihinde tekrar test yap o zaman kesin belli olur. İstiyorsan eğer inşallah olur.
bahartun Bir de bazı doktor 2 gün sonra tekrar kan istiyor değer iki katına çıktı mı diye bakmak için
mervee19_ Mercandere65 rabbim gönlünuzden geçeni versin inşallah olursa da olmazsa hayirlsi olsun hakkınızda
Semrat fizikcianne canım 2 günde bir mesela pazartesi yaptrdik carsambami yoksa persembemi yapilmasi lazım nasıl oluyor
Gozengo Mercandere65 bnde ilk kan verdiğim de 34 çıkmıştı . 2 gün sonra 112 çıktı. Adetim 1 hafta kadar da geçmişti hatta. Sonra tekrar kan verildi. Oda 550 flndi . Bnce gebesin. Hayırlı uğurlu olsun kzuum 🤲🏻🌹😘
eylulmihrasmom Mercandere65 evet hamilesiniz adete 5 gün kala 10 değerle öğrendim 2 gün sonra artışına bakın
Maya01 Mercandere65 tabiki gebelik var. Dr kimyasal ya da dış gebelik gibi ihtimallere karşı öyle söylemiştir. İki güne bir ikiye katlaması gerekir henüz çok yeni öğrenmişsiniz 4 güne bir 4 e katlamasına da bakabilirsiniz dilerseniz. Ama beta takibi muhakkak yapın dış gebelik ciddi bir olay çünkü erken fark edilmesi önemli.
fizikcianne Semrat mesela pazartesi yaptırdın çarşamba yaptırman lazım. Çarşamba yaptırdıysan cuma yaptırman lazım öyle kuzum
Becum Mercandere65 ben 2 gün kala 33 ile öğrenmiştim. Ama yükselişini takip etmek lazim. Hayırlı olsun inşallah. 😊
Sweetbabyd Gozengo bende Pazar tekrar vercem hayırlısı olsun hakkımızda benm artışta biraz düşündürücü 184-282 pazar sali