43Rumeysa 34+2 hamileyim hamileligimin ilk basindan beri idrar yollarimda enfeksiyon var bir turlu gecmiyor. Siz neler yaptınız hanimlar bi tavsiyeniz var mi
Tkckvci 43Rumeysa belirtileriniz neler? Bende 24 haftaligim. Akıntı dışında bir belirtim yok tek kullanımlık şase verdi günlük çamaşır değiştirmeye özen gösteriyorum başka da ne yapılır bilmiyorum bide usenmiycem alt çamaşırlar yıkandıktan sonra utuleyecegim
Denizkaramuk 43Rumeysa bende cok çektim idrardan kanıma kadar geçti enfeksiyon ateşten 3 gün hastanede yattım hep antibiyotik kullandım bir süredir yok çok şükür 32. Haftamdayım
designermoms 43Rumeysa ben de 27. haftamdayım her tahlil yaptırdığımda çıkıyor ama hiçbir belirtim yok. Şase kullandım antibiyotik kullandım yine çıktı doktorum da belirti yok diyince daha ilaç vermeyelim dedi akıntn damlamıştır o enfeksiyon olarak çıkabilir dedi. Ben de doğal yolunu sordum turna yemişi ye günde 8-10 tane o temizler dedi. Ben de aldım kullanabilirsin
tosimosi Valla belirli bir düzeyin üstüne geçmiyorsa çok sıkıntı değil ama ciddi bir artış varsa antibiyotik tedavisi vermesi doktorun çok daha iyi Benimde oldum olası enfeksiyon vardı Normal zamanlarda da sık sık olurdum hamilelikte pikledi resmen ama yine kontrol altında sanıyordum 3 hafta önce çok ciddi bşr artış olmuş ne kadar dikkat etsemde Tansiyondan dolayı hastanede yattım ancak doktor asıl problemin enfeksiyon olduğunu söyledi meğer sancı yaptırmış bana 7 gün antibiyotik tedavisinden sonra bir tık huzura erdim şükür Su haftaların geçmesini bekliyorum inşallah Doktor şeyde dedi bol su içip bunu çıkartmak gerekiyor Çıkaramayınca problem oluyor dedi Bebeğin ağırlığı pozisyonu falan idrar torbasını tam boşaltamamaya neden olabiliyormuş O yüzden sürekli yüksek çıkması belirli değerlere kadar normal dedi Ben eski usule tekrar geri başladım suyuma sirke atıp içerdim şimdi hala devam:)
ozi086 İlk hamileliğimde kutularca antibiyotik kullanmama ve hıçkıra hıçkıra her tuvalete gidişte ağlamama sebep olan aşırı derece de idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Sistit resmen kronikleşmişti öyle ki oturduğum yerde acıdan sallanıyordum. Sürekli başka bir doktora gittim tedavi etsin diye ama ne mümkün. Son anda doğum yaptığım hastanede bir doktora denk geldim hastaneyi bile ağlayarak aramıştım sekreter kızlara yalvarıyorum bana sadece en iyi doktorunuzun adını söyleyin demiştim. Doktora gittim neyse tek kullanımlık bir şase ilaç verdi adını hatırlamıyorum ama mor bi kutusu vardı gece yatmadan idrarını boşalt bunu iç uyanınca bana dua edersin demişti. Umutsuzca içip yattım gece sabaha karşı tuvalet için uyandığımda sevinçten çığlık attım. Hiç bu kadar sevineceğim aklıma gelmemişti. O kadar çok şey deneyip hiçbir sonuç alamamak çok kötü. Denk gelen ilacı bulmak mesele oda şans işi Allah yardımcınız olsun şifa olsun inşallah da geçsin sıkıntılarınız
designermoms Hamileanne monurol olabilir ben kullandım ama benim yine geçmedi Hiçbir belirtim yok sadece tahlil verince çıkıyor doktorum da tahlile akıntın damlamıştır ondan çıkar belki dedi
43Rumeysa Tek kullanip saselerden bende cok kullandim ama fayda etmedi. Su da cok icemiyorum ben o yuzden de gecmiyo galiba
ozi086 43Rumeysa su çok içmeyle alakası yok desem ben aşırı su içiyordum bana geçmediyse kronikleşiyor bir süre sonra zaten
Hamileanne designermoms teşekkür ederim 🙏🏻 bugün alıcam yeterki geçsin artık ne kullandıysam geçmedi belki bu şifa olur sağolun
ipekmom_ 43Rumeysa 36.haftadayım en başından beri çekiyorum bu illeti, en son baya yüksek çıktı, 2tane antibiyotik hap verdi birde fitil verdi çok şükür baya rahatlattı beni, tek kullanımlık toz falan hiçbir işe yaramadı bende maalesef..
designermoms Hamileanne bildiğim kadarıyla reçetesiz vermiyorlar turna yemişi yiyin bir de günde 8-10 tane doktorum onu da söyledi temizler diye Geçmiş olsun
Hamileanne designermoms denicem mutlaka. Sağlık ocağına yazdırıcam öğle arasının bitmesini bekliyorum teşekkür ederim 🙏🏻
Kfiliz Kızlar merhaba 20 hastalık gebeyım Pazar sabahı 6 başlayan kaşık bölgemde bir sancı ile uyandım aralıklarla devam etti 10 kadar sürdü daha sonra doktorum acile gitmemi söyledi kadın doğum muayenesi olduktan sonra idrarında 2.03 Locos it görüldü ama o kadar çok sancım vardı ki bu sancıyı yapmaz dediler ultrason çekildim ultrason temiz çıktı Ama hayatımda böyle bir sancı böyle bir ağrı görmedim o gün hiç hatırlamak istemiyorum doktorlarda neden olduğunu anlamadı gaz sancısı olabilir dediler kaşık bölgemde çok şiddetli ağrı vardı kadın doğum muayenemde Bebek’te bir sıkıntı olmadığını söylediler alttan muayene yapıldım herhangi bir açılma vs yoktu şu an iyiyim çok şükür sizce neden olmuş olabilir başına böyle bir şey gelen var mı çok korktum