Benim sat 20.02.23 ovulasyon testinde yumurtlama 03-04.03.23 tarihinde koyu kirmizi çizgiyi net gördüm. Üstünden 13gun sonra yani martın 17sinde kan verdim beta 62cikti 20sinde 238 diye hatırlıyorum. Bu hesaba göre 5+1oluyordu doktora gittiğimde doktor 4+1olarak ölçüm yaptı sonra geç döllenme olmuş olabilir dedi. Sat düzenleyecek misiniz dedim yok sonra bir daha bakarız dedi kendi de emin olamadı ben yumurtlama takip ettim diyince. Sorum şu bakıyorum geç yumurtlama olunca geç döllenme oluyor benim geç yumurtlama olmamış değil mi bu ölçütlere göre? Çünkü sat ile yumurtlama tarihi arasında 13-14gun var bu normal olanı değil mi?