Zehra-12455 Kızlar kalp sıkıntısı yaşıyan varmı hastaneye gitmeme rağmen 100 defa bişey çıkmıyor ama arada iğne yada bıçak saplanır gibi ağrı giriyor çarpıntım oluyor çok🤦🏻♀️😒 doktor sıkıntı yok demesine rağmen çok korkuyorum bugun bir mide ağrım olduki kalbime göğsüme kadar atı ama hastaneye girmek istemiyorum çunku hiç bişey çıkmıyor panik atağımda çok var krize giriyorum resmen ya🙁🙁
CayGetireyimMi Zehra-12455 Mariannaa demirinize baktırın güzeller düşük olabilir. Demir eksikliği carpintiya sebep oluyor bazen
Pnrpnr_ Zehra-12455 merhaba, kalbinize iğne saplanır gibi oluyorsa bu kas ağrıdır. Astım hastasıyım aynı şikayetlerle gittiğimde doktor bunu söylemişti. İçinizi ferah tutun🙏 mevsim geçişlerinde özellikle sık yaşanıyor.l
Mariannaa Kaçıncı haftadasınız? Bana da oluyor birden kalbim ağzımda atıyor sanki derin derin nefes alıyorum öyle öyle nabzım düzeliyor, 19 haftalığım. Geçmiş olsun, rabbim şifa versin yardımcımız olsun 🤲🌸
Zehra-12455 Mariannaa 25 haftada valla artık yoruldum ya Allah’ın izniyle günler geçse alsam bebeği kucağıma hamilelik te daha çok arttı çünkü
Pnrpnr_ Zehra-12455 Evet çok iyi bilirim o ağrıyı dediğim gibi kas ağrısı dedi doktorum o yüzden çok önemsemiyorum ben olunca, kalp kapakcigimdan birinde çökme varmış ondan da oluyor dedi ama her iki kişiden birinde vardır bu durum çok yaygın dedi belki sizde de öyle bir şey vardır. Hiç sıkıntı yaratmıyor sadece mevsim geçişlerinde çok iğne batar gibi oluyor sonra geçiyor.
Zehra-12455 Pnrpnr_ bilmiyorum valla zaten sürekli bişey çıkmıyor her gittiğimde bişey yok diyorlar stresten falan oluyor ama insan ister istemez korkuyor ne bileyim 🤦🏻♀️