ipek-07 Beypazarı tercih ediyorum ben, magnezyum olarak da sitrat ve bisglisinat formu aldım. İşe yaramayan magnezyum oksit formu. Kalsiyum eksikliği hiç olmadı bende bilmiyorum. D vitamini kullanıyorum o zaten yükseltiyor kalsiyumu. D3K2 damlalar oluyor doktora sorarsanız. D vitamini kalsiyumu da yükseltir, K2 fazla kalsiyumu kemiklere gönderir.