Devlet takipli olanlar 40. Haftadan sonra süreç nasıl ilerledi ben 37. Haftamda acilden sancım var diyerek girdiğimde açıklığıma bakıldı onun dışında hiç çatı muayenesi yapılmadı bugün 40 haftalık oldum yine bakmadılar açıklığım var mı diye 3 günde bir gel dediler artık dayanacak gücüm kalmadı çok yoruldum doğum hakkında hiç konuşmuyorlar kaçıncı haftaya kadar beklerler naparlar kafayı yicem 😥😥