Muhes08 bence değil tek ve çok güzel bir isim Alparslan. Tabii yine gönlünüzden geçen ismi koyun evladınıza. İki ismi olan çocukları iki ismininde aynı anda kullanılması aile ve çevre yapısına bağlı bence çünkü aile nasıl seslenirse etrafta öyle devam eder. Ama genel konuşmak gerekirse 2. İsimler pek söylenmiyor. Ve bu benim çok zoruma gidiyor o çocuğun iki ismi varsa iki isimde söylemek zorundasınız gibi bir bir düşünceye sahibim bu konuda o yüzden tek isimler tercihimdir.❤️