Sibel1981 Beta hcg değerim 3.46 çıktı adetim 3 gün gecikti. Kaset testte çok silik bi çizgi çıktı sizce beta hcg değerim yükselirmi. Bu durumu yaşayan varmı?
bastet Sibel1981 yükselir canım endişelenme, geç döllenmedir o yüzden düşük çıkmıştır, 2 günde bir kan verip yükseliyor mu bak ama endişelencek bir rakam değil
Minik1Civciv Sibel1981 ben 3.73 ile öğrenmiştim canım iki günde bir kan ver düzenli artıyor mu takip et 🌸
Sibel1981 MerveSinan normalde hep 0.12 0.18 falan çıkardı bu kez az da olsa yüksek çıkmadı heveslendirdi. İnşallah dediğiniz gbi olur 🙏
esmerella37 Sibel1981 benmde hep 0 ckardı en son 3 cıktı ama degildim siz inşllhh hamilesinizdir 🤲🏻🤲🏻
Glsm16h Teslimenursevil gunum gecmisti test yaptim ikinci cizgi cok silikti hemen o aksam kan verdim 1.20 cikti doktor yok dedi adet sokucu vereyim kullan dedi ama icine sinmedi ertesi gun kan verdim yine 7.54 e cikmisti oyle oyle ilerledik
Glsm16h Defne2218 kac gun sonra bilmiorum ama 167 cikti ondan sonrasa doktorum daha istemedi kesemizi gorduk 5. Haftada yarinda insallah kalp atisi icin gidicez