D12ekim seni o kadar iyi anliyorum ki canım düşünme aklından çıkar diyenlere ayar oluyorum nasi dusunmiceksek bizimde onlar gibi hemen gebeligimiz olsa yada sorunsuz gebelik gecirsek neyse ama bi kaç yil olunca cok uzuluyo insan bide iki yıldir istiyomussun on yıl bekleyen var falan diyolar bu benim içime su mu serpcek sanki benim oldu da,belki benimde o kadar yılı bulcak allah korusun
ayy bütün hıncımı cikarasim geldi bian😅
Ramazanda namaza basladim her namazdan sonra dua ediyorum Allah’ım bize ve isteyen herkese tez vakitte sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat nadip et diye🙏