EsmaH Şuanda 24+5 haftalığım Sigara içmeyi bir türlü bırakamadım ilk aylarda hiç içmiyordum ama şuan günde 5-6 adet içiyorum doktorum 2-3 taneye kadar bişey olmaz dedi ama inanılmaz vicdan azabı çekiyorum önerebileceğiniz bir şey varmı?
mistocookie EsmaH canım sigara alma, evden cıkma brkaç gün evde de sigara olmasın. bebeğini dğşün, onu zehirliyorsun. sigara-kahve alıskanlıgın varsa kahveyi de bırak. alısacaksın. ben de bagımlıydım bıraktım, şuan kokusu bile iğrenç. sakin ol. yapablirsin
Demet78 EsmaH bende cok fazla içen biriydim ama hamile oldugumu ogrendigim an kafamda bitirdim bitirmek zorundaydım bebegimi zehirleyemem onun canı bana emanet umarım icmezsiniz 🤲🤰🥰
Selamcanim EsmaH sigara içmeyi çok severim. Çocuğum olmadan bırakmam derdim. Hamile olduğumu öğrendiğim an tiksindim bıraktım. Kızım doğdu 6 aylık içmiyorum. Tğrk kahvesinden de tiksindim çok şükür. Ben bıraktıysam Sizde bırakabilirsiniz.
derya61_ Ben de 1 ay oluyor bırakalı emin ol çok zorlandım 5 kg aldım üstüne abur cubur doldurdum evi çubuk kraker kurtarıcım oldu. Bol su içtim, aklıma gelince yürüdüm. Evden belli süre çıkmadım sinir ve stres hat safa da oldu . Şuan canım aşırı çekiyor ama daha yakmadım bir tane elim gitti yaktım sonra çöpe attım. Demem o ki beyinde kolay kolay bitmeyecek bağımlıysanız benim gibi ama tavsiyem bırakabilirsiniz. Ben doğumdan sonra tek dal sigara yakmayı hayal edip bekliyorum şuan 20 haftalık olduk.
EsmaH İlk 3 ay bende öğrendiğim gibi bıraktım ama zamanla 1 taneden bişey olmaz diye diye tekrar başladım nasıl tiksinecem nasıl bırakacağım hakkında çok endişeliyim bebeğime zarar verme düşüncesi aklımdan hiç çıkmıyor zaten çok yol denedim ama bir türlü beceremedim korkuyorum sağlığına bir zarar gelecek diye
Maya2022 EsmaH yanlislikla hayır tuşuna bastım iciyorum vicdan azabı duyuyorum ama etkilenmesin diye bol bol yoğurt süt ve hergun nar yiyorum
anneckk ben ilk gebeliğimde herşeyden tiksindiğim için sigaradan da tiksinmiştim bulantı zamanlaarımda.. doğumdan sonra başladım geri ama😕 şimdi 2. hamilelgm vidcan yapıyorm akşama kadar hiç içmiyorum çok şükür çok aramıyorm ama akşam yemekten sonra 1 yada 2 tane içiyorm uyuyana kdr çok arıyorum çünkü.. kendimi yemeğe ve tatlıya verdm
Eemoom EsmaH ay bunlar nasıl doktor ya. Nasıl bişey olmaz 3-4 taneden. Allah aşkına doktorunuzu değiştirin. Sigaradan bahsediyoruz.
EsmaH Maya2022 kendini strese sokarak daha da germe bence elimden geldiğince bol bol yürüyüş yap oksijenlenmene dikkat et evini hep havalandır beslenmene dikkat et bence ben en azından öyle yapıyorum
Mrwe06 3 aylık olduk bırakamıyorum üç dört tane içiyorum günlük herşeyden tiksindim Nabi sigaradan tiksinemedim yoğurt süt bol su içiyorum etkilenmesin die ama sigara içerken içime çekmiyorum etkilenmesin diede