Honey_candy Kızlar erkek bebeğim olacak allahın izniyle.İlk isim olarak kayınpederimin ismi Bedirhan’ı düşündük ikinci isim önerisi istiyorum
bastet Honey_candy Bedirhan uzun bir isim olduğu için yanına kısa isim düşünebilirsiniz, Efe, Alp, Ata, Cem, Ege, Ali gibi isimler
AylnDogn Honey_candy merhaba 17+4 günlük hamileyim. Oğlumuz olursa biz eşimle Alparslan olarak düşünmüştük. Fakat esimin ablası babamızın adını koyarsanız çok sevinirim ablam dedi. Eşim evin tek oğlu kayınbabamin adı da Mahmut. Mahmut adı peygamber adı ve güzel bir isim yanına da eşim Asil olsun dedi eğer oğlumuz olursa ki Mahmut Asil olacak. Ad bir boncuk derler. Önemli olan sağ salim kucağımıza alıp hayırlı bir evlat olması… 😊😊😊
Zelis97 Honey_candy bence Bedirhan ismi kulağa hoş geliyor bebeğin kaldıramayacağı ağır bir isim degil ☺️ ama illaki yanına bir isim koyacağım dersen kısa birşey olabilir ege gibi..
Honey_candy Meltems53 o ismi kayınvalidemleri kırmamak için konuştuk aslında heveslerinin olduğunu görünce tamam dedik. Ama tabi benim pek içine sinmedi o yüzden ikinci isim istiyorum aslında
Meltems53 Honey_candy benim aklıma Bedirhana uyumlu bir isim gelmedi inşallah içinize sinen bir isim bulursunuz en önemlisi sizin ne istediğiniz 🌼
1mucize Honey_candy yani Bedirhan değilde bedir isminin yanına ikinci bi isim bulsanız olmaz mı yani o da kayınpederinizin ismi sonuçta benim şahsi düşüncem çünkü Bedirhan dışarıdan bakıldığında ağır, uzun ve iki isim gibi duruyor. Yinede bilemedim.
Honey_candy bastet zaten bedirhan isminin ağır olmasından dolayı dediğiniz gibi sadece böyle seçenekler kalıyo teşekkürler 🥰
1mucize Honey_candy rica ederim. 🌸Düşünebilirsin mantıklı bence yani kimse karışmazsa tabii. Çünkü düşündüm düşündüm ama yok ikinci bi isim aklıma gelmedi Bedirhan için🫠
1mucize Honey_candy düşünürsen •Bedir Kaan • Bedir karan • Bedir kaya güzel duruyor. Hoşuma gitti bu isimler☺️tabii ki karar sizin.