Csknaz yok kuzu benim bi tanıdığım tutturmuştu kendinin ve kız kardeşinin kızları vardı keseleri ovalmiş yassı yani bu kızım belirtisiymiş. Benim uğur böceği gibi yuvarlaktı dediğine göre bi tanıdığının da böyleymiş erkek olmuş. Kesin erkek seninki demişti 25 haftalık kızışım karnımda 🥰