Kızlar merhaba.
4 yıl önce ilk gebeliğimde hastanede annem kayınvalidem ve eşim refakatçi olarak kalmıştı yanımda. Kayınvalide başka Bir odaya geçip sabaha kadar uyumuştu hiçbir faydası olmadı annem ilgilendi hem bebeğimle hem benimle. Şimdi de 4 yaşında olan kızıma kayınvalidem baksın, sadece Kendi annem hastanede yanımda olsun istiyorum. Bu durumu kayinvalideme nasıl söyleyeyim