Kalbiimde2can Gizem_cetinbas Benim oglum 37+1da 3200gr ve 49cm olarak dogdu 💙🧿 bakalim bu seferki bebisimiz nasil dogacak🙈🫶🏼
Fairywoman52 Zelis97 devlette mi yaptınız doğumu ve suni sancı falan mi verdiler sizin mi sanciniz geldı
Beyza038 Busel oğlum 41+2 de suni sancıyla dogdu🤭 şimdi kızıma hamileyim 39+4 deyiz hala bekliyoruz sanırım bende sıkıntı var gelmek bilmiyorlar 😅
Zelis97 Fairywoman52 hayır canım özelde yaptım. Suyum gelmişti sancım yoktu suni sancı ile normal doğum yaptım
Bskaymazz Gizem_cetinbas İlk gebeliğim de 39+2 de 3685 doğmuştu :) Şuanda da 37+2 yim bakalım bu kaç kilo doğacak :)