Bende de aynı şekilde tansiyon düşüklüğü var . Başım döner ve ağrır o an tuzlu şeyler yerim ve bol su tüketirim . Doktorlar bana hamilelikte tansiyon yüksekliğinin daha kötü olduğunu , tansiyon düşüklüğünden o kadar korkmamamı söyledi . Dikkat et bol su ve biraz tuzlu tüket ☺️