Ben Mayıs ayındaki kimyasal gebeliğim de ilişkiden 8 gün sonra test yapmıştım ve silik çizgi çıkmıştı sonra kan verdim 24 çıktı beta sonra adet günüm bir iki gün gecikti ve sonra kan gelmeye başladı yerleşme kanamasıdır dediler üçüncü gün kan çoğalmaya başladı tekrar kan verdim beta 8 düşmüş kimyasal gebelik dediler