Selam kizlar
Bugün sezeryan gününe karar vericektik dokttorum 12-13 Nisan dedi bende 17 Nisan olmasını istedim ilk dogumumda 17 Haziran bu doğumum da 17 Nisan olsun diye düşünüyorum hem şöyle bir şey de var evlilik tarihimiz 16 Haziran oğlum 17 Haziran :) bu seferde eşimin doğum günü 16 Nisan ikinci oğlumda 17 Nisan olsun ☺️ ve bu 17 Nisan kadir gecesiymis. Bu akşam konuşuyoruz annem kadir gecesi olsun ne güzel dedi kayınvalidemde 12 nisanı seç kadir gecesi olmasın dedi ne maksatla söyledi bilmiyorum oğlumun adını Ömer koyucaz kayınvalidem Kadir de koymalisin ozaman dedi ne alaka ne niyet ben anlamadım bu arada gorumcemde 17 Nisan dogumlu 😁kendi kızıyla aynı olmasın diye mi başka bı sebeple mi iyi kötü ne niyetle söyledi anlamadım sizin fikriniz ne merak ediyorum ☺️sizce 12 Nisan mi 17 Nisan mi 🤔