Kızlar iyi geceler, eşimle evlenmeden önce konuşmuştuk kız olursa ben, erkek olursa o koyacaktı çocuğunuzun ismini. Bebeğimiz erkek olacak, babasının adını “Musa” koyacakmış. Yanına ek olarak Enes ya da Eren ismini düşünüyorum bende ama eşim tek isim olsun oda babamın adı olsun diyor nasıl ikna edebilirim fikir verebilir misiniz?