Adapte34 13+5 olduk maşallah hiç bulantı ve kusma yaşamıyorum elhamdulillah kızımda çok kötüydüm 5 ay kafamı kaldıramadım bu arada daha cinsiyetimizi öğrenmedik yarın kontrolümüz var benim gibi hiç belirti yaşamayan var mı 😍
Adapte34 Aybarsmomd bana da hep erkek dediler bakalım yarın öğrenirim inşallah benimde içine öyle doğuyo tabi bünyeyle alakalı ama erkek çocuk çok zorlamaz diyolardı gerçekten de öyle bence 😀
Ebrarliva Adapte34 aminnn canım benim Allah herkesin gönlüne gir eversin pozisyonu uygunsa öğrenirsin ben 23 haftada erkek olduğunu öğrendik sürekli kız demislerdi
Bervn Adapte34 inşallah ben öğrenemedim saklayıp gizliyordu kendini hareketsiz sizinle aynı haftayım umarım sizin yarın gösterir minik bebişşşş 🥹💕💕
Adapte34 Bervn ayyy inşallah biz ilk defa cinsiyet için gidicez yarın yazarım hayırlısıyla buraya 🫶❤️