Merhaba arkadaşlar buraya bu sebepten ötürü kaçıncı yazısım bilmıyorum ama cidden şu isim mevzusu cok zor.2. Oğlum olacak. Eşim babasının ismini istedi. İlk isim İbrahim olacak yani. İkinci isminde ilk oğlum kreşinde sevdiği bir arkadaşının adını istedi. Tuna. İbrahim Tuna olsun dedik. İbrahim Arasta düşündükte , ben cok Tunaya daha yatkınım gibi oğlum istediğinden de olabilir. İsmin naifliğinden de bilmiyorum. Normalde hastane çıkışı siparişi vermiştim. Ama hala doğru mu yaptım bilmıyorum. İki arada bir derede kaldım. Pişman olmakta istemiyorum işin sonunda. Cok takıntılıyım takarım yani. İbrahim Aras yan yana kaba gibi geliyor. Sizce hangisi , yardımcı olursanız çok sevınırım😊İbrahim Aras mı koymalıyım, İbrahim Tuna mı?