Hafizeipek siz hic takilmayin benim yengem 3 dogum yapti 3 taneside devlette... Inanin cok memnundu... Hatta ilk iki dogumu normal üçüncü kafasi yukarda sıkıştığı için nts kontrolundeyken acilen sezeeyana aldilar ve yengem sezeryandan cok korkuyordu ki inanin cok cabbardır genelde hicbirseyden korkmaz rahat karsilar... Ameliyathanede acmislar muzigi anestezici kadin elini tutmus anlatmaya baslamis bak simdi bu olucak korkma diye... Cikinca nasil rahatlamisti... Mutlaka kotuler her yerde var Rabbim iyilerle karsilastirsin ama her devlette her dogum ayni olmaz rahat olun ve hayirlisi neyse hangi sekliyleyse o olsun ben hep oyle dua ediyorum... Ben panik atakliyim dogum seklinden cok panik atagim tutucak diye korkuyorum... Ama inanin milyontane dogum hikayesi okudum hepsi o kadar farkli ki kimi sezeryan kimi normal dogum beter diyor ... Sezeryanin icinde bile spinal mi epidural mi genel mi iyi kötü diyen var hic sabit bit karar duymadim... Normal dogum epidural yaptirip kolay olsun diyenlerde bile kötü şeyler yasıyanlar var... Her dogum kendimize özel bu yüzden dua edelim su gibi kolay olanindan yasiyalim nerde nasil olucagindan cok bebegimiz ve kendi sagligimiz icin dua edelim... Saglikli kolay dogumlar dilerim...