Daha önce ben de gebeliğim sırasında öğrenmiştim kistim olduğunu. Doktorum herhangi bir sorun olmaz hatta doğumdan sonra geçebilir demişti. Size de ek bir bilgi verilmediyse merak etmeyin sorun olmayacaktır. Ben sonrasında daha farklı bir sebepten düşük yaptım, asıl o düşükten sonra ilk kez kist ağrılarını deneyimlemiş oldum. Yılda bir iki kez tutuyor ağrılarım bakıyorlar kist var, sonrasında kendiliğinde geçiyor ağrılar. Çok şükür şu zamana kadar müdahale gerektiren bir durum olmadı. Ağrın sızın yoksa hiç dert etme ve doktorundan tavsiye al.