Fahriye1937 Hanimlar an itibariyle 38+0 oldum. Nasilsiniz ne hissediyorsunuz? Yarin hastanede kontrolum var. bebisim erken gelmesin diye cati muayenesini yarin yaptirmak istemiyorum :/ sizde durumlar ne?
DerinDuru Fahriye1937 38 de çatı muayenesi normal ama benim de ilk doğumumda 38 geçince yapmıştı doktorum içini ferah tut🥰
Elifkrgz Benimde 38+1 32. Haftadan beri çatı muayenesi yapılıyor nstde sancım çıktığı için, yarında kontrolümüz var ☺️
sevindan1 38+1 olduk ama kasık ağrılarım var normal mi acaba? Yarın gitmişken doktorunuzdan bu tarz konu için bilgi alırmısınız? Korkulacak panik olacak bişey mi sağ kasık ağrısı