Muhammedarasannesi Akıntı ile beraber hafif kırmızı çizgi gibi bir kan geldi ve kasıklarım ağrıdı aniden 2 haftadır gögüs agrısı cekıyorum zaten bat2 nısan
Sunshine123 Muhammedarasannesi Bence bekle hemen test yapma benim de bat sana yakın ama adet gününü bekleyeceğim.
Freckles Elinde varsa sabah ilk idrarla yapsan daha sağlıklı sonuç alırsın veya en az 2 saat idrarını tutarsan su içmeden. Daha net sonuç veriyor
esraEb Muhammedarasannesi ben test yaptım 5 saniyede falan iki çizgi oldu. Testten birkaç saat sonra da yerleşme kanaması gördüm. Kanama tesadüf oldu. 5 haftalıktım
Muhammedarasannesi Sunshine123 bnde adeti bkliyecem bişi daha sorayım hafıf leke gelıyor çok az damla damla orucum kabul olurmu
ipekcim Muhammedarasannesi ben regl kanaması olabileceğini düşünüyorum. Böyle bir durum varsa gebelik testini hemen yapın adet gecikmesini beklemeyin şuan gördüğünüz adet olablr çünkü riske atmayın
Sunshine123 Muhammedarasannesi eğer onun gelecek olan adetin lekesi olduğuna eminseniz bozar. Eğer devamı gelmiyorsa gusül alın tekrar
Muhammedarasannesi ipekcim hafif damla gibi geldi ama dün sabah kan verdım negatıftı 1 gün içinde pozitif olurmu şuan asırı bacak ağrısı var offf bıde orucum kabul olurmu
mervesercandemir Muhammedarasannesi Onu Allah bilir canım. Regli kanaması başlamadığı müddetçe oruç bozulmuyor diye biliyorum
mervesercandemir Muhammedarasannesi kan verince beta değerin kaç çıkmıştı. Aslında regli öncesi öğrenmek istiyorsan ilk idrar testlerinde beta etkili oluyor. Ama regli günün geçtiyse kanda kesin belli olur
Muhammedarasannesi Sunshine123 adet lekesi değil kesildi sabah bıraz kahverengi geldi o kadar sımdı yumurta akı gibi 😞
Sunshine123 Muhammedarasannesi belki yerleşmedir 🤲🏻 Rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin inşallah 🌸
mervesercandemir Muhammedarasannesi kan verdim negatifti yazmışsın ya bende değerin kaçtı diyorum Ve regli zamanın eğer geçmişse kanda kesin çıkması lazımdı Eğer regline daha zamanın varsa idrar ile öğreniyoruz ya evde test yaparak orada daha doğru çıkar