Serpilali01 Mnkyrs 34+4de 2900 demişti doktorumuz cuma tekrar kontrolümüz var bakalım ne diyecek 🙂🙂🙂🧿💙
Mervegl01 Dün gittim 35+1de gittim 50.5 boy 3350g ölçüldü fazla mı önde ya sağlıklı gelsinler inşallah 🤗
Ozlemmisss Mervegl01 maşallah maşallah doğduğu zaman direk yürümeye başlar bu gidişle 😄😄 Aman dilinizi ısırın 😄🥰
KLORAKHANIM Mervegl01 masallah, kimligi erken gelir umarim okul kaydi icin gec kalmazsiniz 🤣🤍 saglikla alin kucaginiza.
Seherak Mervegl01 merhaba benimde aynı 35+2 de 3.400dedi çok fazla geldi daha sonra gttinizmi kontrole kaç oldu meral ettim şuan ne kadarlık ben cumartesi 37 de kontrole gtcem aşırı kilolu olmaz inş 😂planlı sezaryen durumumda allahtan
Mervegl01 Ozlemmisss Bende anlamadım bebek önde gidiyor ben ufak tefek birşeyim kilom var eşimde öyle uzun boylu değil bilmiyorum maşallah sağlıkla gelsinde gerisi önemli değil ☺️
Mervegl01 KLORAKHANIM Ahahah amin inşAllah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım kızçem biraz büyük olucak 😂🤗
Kizilicee Mnkyrs 33de gittim 2400 boyu 49 dedi ayin 1inde tekrar gideceğim. Acaba haftada kac gr. Almalari gerekiyor