17papatya Kızlar 10+2 günlük hamileyim yarın kontorlum var bugün karnimda ara ara ağrı oluyor sizce normal mi bu haftalarda sağlıklı olarak ilk gebeliğim kanama lekelenme vs.bisey yok çok şükür sadece ara ara ağrım oluyo