Merhabalar bayanlar. 2 gebeligimi yaşıyorum. 9 haftalık iken giitm ilk muayeneye doktor bakar bakmaz kızımız gelıyor galıba dedi nasıl yanı belli mi dedm kalp atışı çok hızlı ve hareketliginden kız olablr dedi. Sonra 13 haftada gittim iyice baktı erkek dedi pipi gibi birsey gösterdi. Tamm dedik. 1 hafta önce yine gittim direkt cinsiyete baktı uzun bür süre bişi demedi bende sorun mu var dedim yok cinsiyetine bakıyorum dedi. Sonra kız dedi bana bildigimz 2 dudak gösterdi yüzde yüz kız dedi yanılma olmaz artık dedi hayırlı olsun VS dedi. Bende ilk erkek dedniz şimdi kız flan sonra karnıma flan vurdu pozisyon degişsşn diye sonra aaa burda pipi varmıs dedi erkek miş dedi. Şaşırdım kaldım. Başına gelen varmı böyle bir olay. Sizce ne olablr.